|
Welkom,
Gast
|
|
|
Beste Forumleden,
Op dit moment ben ik aan het afstuderen voor mijn studie Agrarische bedrijfkunde & Agribusiness (paardenhouderij & paardensport). Mijn afstudeeropdracht maak ik dan ook voor Corfu Donkey Rescue met het volgende onderwerp/hoofdvraag: Wat zijn de toekomst perspectieven van CDR en op welke manier kan de continuïteit gewaarborgd worden? Een onderdeel van deze afstudeeropdracht is een enquete (engels). Ik wil jullie vragen om deze enquete in te vullen. De enquete bestaat uit 2 delen ( part 1 / part 2). Dit heeft te maken met het maximaal aantal vragen per enquete zodat het programma automatisch de antwoorden kan analyseren. Aan het eind van beide onderdelen is ruimte om overige opmerkingen te plaatsen. Kritische opmerkingen zijn daarbij ook van harte welkom! Het is een korte enquete en door aan het einde op "done" te drukken wordt de enquete automatisch verzonden. Part 1: www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=a3XtqP_2b...f7Eg_3d_3d"> Part 2: www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=clkVGFbZl...yVSQ_3d_3d"> Alvast bedankt voor jullie medewerking! Groetjes Nadia |
|
|
|
Op dit moment hebben al diverse mensen de enquete ingevuld zowel uit Nederland als uit overige landen. Ik hoop echter op meer ingevulde enquetes. Hierbij wil ik jullie dan ook vragen als jullie de enquete nog niet hebben ingevuld om dit als nog te doen.
Alvast hartelijk dank. Groetjes Nadia |
|
|
|
Hey Nadia,
Ik zal er morgen naar kijken, lijkt me interessant |
|
|
|
Beste Forumleden & Forumbezoekers,
Gezien het inleveren van mijn scriptie heb ik nog tot eind van aankomende week om de ingevulde enquetes te verzamelen. Helaas heb ik nog niet zoveel reacties terug als ik gehoopt had en dat bruikbaar is voor mijn scriptie. Bij deze wil ik iedereen vragen die in het verleden een bezoek gebracht heeft aan Corfu Donkey Rescue om de enquetes in te vullen (2 korte enquetes). Ga naar www.corfu-donkeys.com en direct op de homepage staat een link naar de enquetes. Alvast bedankt. Voor iedereen die de enquete al ingevuld heeft hartelijk dank! Groetjes Nadia |
|
|
|