|
Welkom,
Gast
|
|
|
(geplaatst door Nadia)
Beste Forumleden, Hier weer een berichtje over Corfu Donkey Rescue... 2009 wordt hopelijk een jaar van vooruitgang en verbetering: 1. Op kort termijn hoop ik een leuk bericht te kunnen plaatsen over het nieuwe land. 2. Judy krijgt hulp voor een jaar van Brigitte, met behulp van sponsoring kan zij voor een langere tijd verblijven en helpen op de opvang. Tijdens haar verblijf zal zij verder gaan met het zoeken van sponsoren om er voor te zorgen dat ze een jaar kan blijven. Meer weten? www.corfu-donkeys.com/Volunteering-Sponsor%20Bridgetts.htm 3. Pavo geeft € 1000,- weg aan een van de 5 goede doelen welke vermeld staan op www.pavo.nl. Corfu Donkey Rescue wil dit geld gaan gebruiken voor de nieuwe locatie. Hierbij kan gedacht worden aan stallen, hooi/stro opslag of aanleg van water/elektriciteit. Jullie hulp kunnen we hierbij goed gebruiken! Ga naar: www.pavo.nl/nieuws/goeden-doelen-actie-n...d.html#Stemformulier en kies onderaan de pagina voor Corfu Donkey Rescue! Het doel met de meeste stemmen krijgt deze € 1000,-. Alvast hartelijk dank voor jullie stem namens mij, Judy en alle ezels! |
|
|
|
Ik heb mijn stem uitgebracht voor de Donkeys.
|
|
|
|
en ook ik heb m'n stem uitgebracht op de donkey's
|
|
|
|
Met 1395 stemmen staat C.D.R bovenaan !!!
Dat gaat dus goed, allemaal stemmen he ! Alles voor de ezeltjes op Corfu:D |
|
|
|
Inmiddels hebben ''we'' al 1912 stemmen en staan we nog steeds op de 1e plaats !
Ver achter ons, met 1326 stemmen vinden we Stichting t'Olde Manegepeerd. Iedereen die al gestemd heeft, BEDANKT ! Nog niet gestemd? Doe dat dan snel, nu kan het nog |
|
|
|
Weet je wat nu zo leuk is? Sinds vandaag staat er dus ook op onze Roda site een oproep om te stemmen !!
Is dat leuk of niet. "Some of you will have heard of the Corfu Donkey Rescue Centre located near Liapades, and run by an lovely English lady called Judy Quinn. As with any charity they are always fighting for financial support whether it is in the form of money, or some other sort of support. The CDR has been entere into a Poll organised by a Dutch Animal Feed Company called Pavo. At present, the CDR is way out in front with a overal 20% lead, and some 760 points ahead. Two days ago they were behind, until myself and others started informing all Corfu forums. The competition still has the best part of a month to go, so all votes are still accountable. Anyone can vote, members or guests by clicking on the following link, PAVO - CORFU DONKEY RESCUE POLL The winning rescue centre will receive a prize of €1000, which is much needed by the CDR and Judy Quinn. I have visited this centre, and it is amazing how much work goes on with minimal resources, but at the same time to see how the donkeys who were once over worked, neglected, beaten are now happy and contented. Please vote for the CDR. For more information on the CDR, go to the following link, CORFU DONKEY RESCUE Thank you. Yeiamas, Chris" En........ men reageert al: " Re: Corfu Donkey Rescue « Reply #2 Today at 3:12pm » -------------------------------------------------------------------------------- Hi Chris - thanks for that. I have just voted and I will put it on the Corfu, Roda near and far page on Facebook later. Please vote for the Corfu Donkey Rescue! Julie " Petravanw |
|
|
|
Super bedankt allemaal! Judy is, net als ik, heel blij met deze steun. Op dit moment kunnen we deze bijdrage hard gebruiken. Hopelijk kan ik eind aankomende week of volgende week meer nieuws geven over de situatie. Voor dit moment afwachten...
Op dit moment zijn we bezig met zoeken naar fondsen met name gericht op inkomsten om te kunnen gaan bouwen. Sugesties zijn meer dan welkom. Dit mag eventueel ook in een persoonlijk bericht (als dit mogelijk is via het forum). |
|
|
|
Op dit moment is de tussenstand :
CDR op nummer 1 (uiteraard !) met 2716 stemmen Nadia, kun je ons al wat vertellen over de nieuwe situatie? |
|
|
|
Beste lezers,
Helaas heb ik nog geen goed nieuws! Judy is nog steeds druk bezig met het stuk land. Het laatste bericht wat ik ontvangen heb was begin deze week met de mededeling dat er nog een groot geld bedrag nodig is voor er ook maar een paal in de grond gezet kan/mag worden...zucht! Gelukkig is Brigitte nu op Corfu om Judy het aankomende jaar te helpen! Maar dat neemt niet weg dat er nog een groot bedrag nodig is om een opvang te kunnen bouwen. Op dit moment ben ik met El (CDR vrijwilliger uit Nederland) druk bezig om projecten te zoeken. Het zal niet meevallen in deze tijd (lees: kredietcrisis). Als iemand suggesties heeft zijn die van harte welkom...alle beetjes helpen! En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen! Als er ontwikkelingen zijn zal ik jullie op de hoogte houden... |
|
|
|
hallo, weet iemand hoe je judy kan bereiken, ik heb haar al enkele keren een mail gestuurd, maar blijkbaar gaat die niet door. Ik zou haar graag bezoeken in de zomer, we gaan volgend jaar in corfu wonen, en vermits onze drie kindjes echte dierenvrienden zijn lijkt het me leuk als ik met de kindjes vrijwilligerswerk kan doen. groetjes, Tamara
|
|
|
|
Werner, stuur een mailtje naar Nadia, die kan je volgens mij helpen.
Zie allereerste posting over dit onderwerp. Succes, Karel |
|
|
|
Judy heeft het altijd erg druk, met al het werk wat er op de opvang bij komt kijken, en tel daarbij op dat het internet op Corfu nog niet zo ontwikkeld is als hier, dus ik vermoed dat je daarom geen reactie hoort.
Maar wat Karel zegt, Nadia kan je zeker weten verder helpen ! |
|
|
|
Beste forumleden,
Als eerst (nogmaal) iedereen bedankt voor het stemmen! De poll is gesloten en eind deze week komt de uitslag op de website. Zaterdag stond Corfu Donkey Rescue heel wat stemmen voor dus hopelijk heeft Pavo dat goede nieuws ook voor ons. 18 maart kan Judy waarschijnlijk tekenen voor het nieuwe land. Hopelijk komt daar nu niks meer tussen. Meer weten? www.corfu-donkeys.com/WeeklyBlog.htm Tamara, waarschijnlijk heeft Judy je email niet ontvangen. Als je eventueel vragen hebt of informatie wilt weten mag je mij of El ook mailen. El is ook een Nederlandse vrijwilligster. Om Judy te ontlasten doen wij de Nederlandse emails voor haar beantwoorden. Groetjes Nadia |
|
|
|
Iedereen bedankt voor zijn of haar stem op www.pavo.nl. Corfu Donkey Rescue krijgt van Pavo € 1000,- omdat met 3806 stemmen CDR de meeste stemmen heeft gekregen. Van Judy heb ik vernomen dat de vanavond eindelijk de eerste stukken getekend gaan worden voor het nieuwe land. De € 1000,- zal dan ook goed van pas komen bij het bouwen.
Nogmaal Bedankt! |
|
|
|
Gefeliciteerd met de 1000 euro. Geweldig. Meer is altijd welkom maar alle beetjes helpen.
Sukses met het bouwen.... |
|
|
|
GEWELDIG nieuws !!!
|
|
|
|
Prima bericht om te lezen.
Nadia, je zult wel blij zijn met deze uitslag neem ik aan. Ik hoop dat C.D.R. een mooi nieuw onderkomen zal krijgen. Mensen die deze actie gesteund hebben: Hartelijk bedankt voor jullie steun! |
|
|
|
Nadia, ik weet niet precies hoe ik je kan contacteren, maar je leest dit vast wel. We willen deze zomer dus al eens gaan kijken in het ezelsasiel met de meisjes. Kan je me het juiste adres laten weten, wij zitten in Liapades, dus moet het daar ergens zijn. Weet je ook of we dan al een ezeltje kunnen adopteren, vermits we na de zomer aan ons laatste 'belgische' jaar beginnen, eindelijk!!! groetjes, Tamara
|
|
|
|
Beste Tamara,
Heerlijk hoor een toekomst in Corfu. Denk dat veel forumleden stiekem wel beetje jaloers zijn Helaas kan ik je nog niet het juiste adres gegeven. Zoals je misschien mee gekregen hebt in dit forum moet Judy verhuizen. Ze is druk bezig met de nieuwe locatie maar er blijkt nog steeds niks definitief te zijn...ik hoop van het weekend op een up date vanuit Corfu. Bovenstaande neemt niet weg dat je altijd welkom bent voor een bezoek aan de opvang. Tussen de middag is de opvang vaak even "dicht" omdat Judy dan b.v. naar andere ezels kan kijken of voor boodschap de deur uit moet. Maar dit is lang niet alle dagen het geval. Vrijwilligers zijn altijd meer dan welkom. Het maakt niet uit of je een dagdeel komt of een dag of meerdere dagen...alle hulp is welkom! En alle soort hulp is welkom verzorgen van dieren, klussen etc. Het enigiste wat belangrijk is dat CDR op vrijwilligers kan bouwen, als er beloofd wordt om te komen helpen dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Wanneer willen jullie van de zomer naar Corfu gaan? Als je meer vragen hebt hoor ik ze graag. Voor nieuwtjes vanuit Corfu kun je dit forum in de gate houden of kijken op www.corfu-donkeys.com Groetjes Nadia |
|
|
|
|
|
|
|